Înregistrarea unei noi companii

Servicii de contabilitate și suport pentru afaceri

Procedura de înregistrare a unei întreprinderi, la prima vedere, pare simplă și ușor de executat de către oricine. Pentru a face acest lucru, trebuie să contactați orice centru multifuncțional ASP. Fondatorul este obligat să aibă cu el un buletin de identitate/permis de ședere/pașaport și cît mai multe variante de denumiri ale viitoarei întreprinderi.

Motivul pentru care să ne contactați pentru acest serviciu este unul rezonabil și evident. Prin urmare , Dvs deschideți o afacere cu un anumit scop , nu doar pentru a fi înregistrat în Registrul de Stat. Începând procesul de înregistrare a unei companii, specialiștii noștri vă vor ajuta să determinați forma de organizare juridică, regimul fiscal, activitatea de bază a companiei și atribuirea codurilor din clasificatorul activităților economice necesare pentru tipurile de activități, vă vor explica particularitățile și vă vor ghida la determinarea și formarea componenței consiliului administrativ al companiei , în cazul existenței a doi sau mai mulți fondatori. Acest fapt va facilita și mai mult începerea afacerii și va elimina în timp necesitatea de a face modificări la documentele de fondare ale companiei.

Instrucțiuni la înregistrarea unei noi întreprinderi:

Primul pas în începerea activității unei noi companii.

Scopul este de a înregistra o companie cu forma de organizare juridică necesară.

Ne decidem asupra unui set de activități economice. Consultăm clasificatorul și selectăm tipurile de activități în care va fi angajată noua noastră companie. Nu există restricții cu privire la tipuri, însă sunt anumite activități ce necesită a fi autorizate și licențiate. Luăm acest lucru în serios, deoarece aceste informații sunt afișate în Extras și în Statutul companiei.

Un simplu exemplu: fondatorul unei companii, apelează la noi cu o propunere: „Vreau să înregistrez o companie în domeniul IT”.Punem în față clasificatorul și începem să selectăm tipurile de activități după coduri:

  1. Cod-denumire
  2. Cod-denumire
  3. Cod-denumire

Apoi clientul mai adaugă: „Vreau să devin rezident al parcului IT”. Revizuim codurile selectate anterior și excludem codul cu numărul 2, deoarece nu este tipic (nu este inclus în componență) pentru rezidenții parcurilor IT. În locul acestui cod, selectăm ceea ce este specific.

Ne decidem cu denumirea companiei.

Vă recomandăm să aveți mai multe variante de denumiri ale viitoarei companii,deoarece la unele dintre ele vi se poate refuza înregistrarea din cauza că pot coincide cu denumirea companiilor deja înregistrate. Acest lucru creează uneori mici probleme. Adesea, fondatorii sunt principiali și își doresc exact numele pe care l-au planificat cu ceva timp în urmă. Prin urmare, vă recomandăm să rezervați denumirea în etapa de planificare a viitoarei companii. Pentru o mică taxă, veți primi un certificat care confirmă dreptul la denumirea companiei dumneavoastră.

Adresa juridică

Adresa este locul de înregistrare a viitoarei companii. Ea poate fi: adresa spațiului închiriat sau a spațiului propriu, sediul de reședință a directorului sau a unuia dintre fondatori, sau puteți utiliza serviciul “Adresa juridică din compania noastră”.

Personalul fondator și cel de conducere

Fondatorii sunt cei care își investesc propriile fonduri în crearea unei noi companii.

Administratorii sunt cei care gestionează afacerile firmei. De regulă, există un singur director și pot exista mai mulți administratori. Directorul și administratorul nu este unul și același. Dacă există mai mulți fondatori, formarea corectă a personalului administrativ este foarte importantă. Acest lucru influențează relațiile de muncă și cumularea funcțiilor.

Pasul doi va fi pregătirea pentru înregistrare.

Elaborarea statului companiei.

Acest document definește regulile jocului – divizibilitatea acțiunilor sau cotelor de participare, înstrăinarea, cvorumul, atribuțiile, alte condiții și acorduri la care s-a ajuns la ședința fondatorilor.

Pregătirea documentelor de constituire.

Componența pachetului de documente variază de la scopuri și obiective pînă la înregistrarea unei companii.

Înregistrarea companiei prin procură.

În cazurile în care este necesar să reprezentăm interesele fondatorului în centrele multifuncționale ASP din diverse motive, persoana împuternicită poate fi unul dintre cofondatori sau un angajat al companiei noastre.

Pasul trei va fi depunerea documentelor în centrele multifuncționale ASP.

Cu întregul pachet de documente întocmit în pașii anteriori, mergem la unul dintre centrele multifuncționale pentru a efectua procedura de înregistrare a unei noi companii.

Aici este necesară prezența fondatorului sau a persoanei împuternicite prin procură,cu prezentarea actului de identitate.

Compania poate fi înregistrată în regim urgent sau normal . Taxa de stat percepută la momentul înregistrării diferă de regimul ales.

Pasul patru va fi obținerea Certificatului de înregistrare (Extrasului) și a altor documente de constituire de la ASP.

Felicitări!!! Compania dumneavoastră este înregistrată!

Cu toate acestea, procedura de înregistrare încă nu s-a încheiat.

Pasul cinci va fi acțiuni post înregistrare.

În primul rând, trebuie să faceți ștampila companiei.

Cu toate că legislația Moldovei permite să activăm în absența ștampilei – totuși, nu trebuie să ignorăm procesul principal de protecție a circulației documentelor.

În continuare, înregistrarea la instanțele cu funcție de control.

Organele de control sunt- Inspectoratul Fiscal de Stat, Biroul Național de Statistică,Casa Națională de Asigurări Sociale,Compania Națională de Asigurări în Medicină și altele, în funcție de tipul de activitate.

Acest întreg proces poate fi realizat de specialiștii noștri fiind împuterniciți prin procură.

Abia acum procedura de înregistrare poate fi considerată completă.

Acesta este doar începutul.

Acum aveți o afacere. Din momentul în care primiți documentele de înregistrare, sunteți obligat să întocmiți și să prezentați rapoarte în instanțele cu funcție de control la timp. ACCENTUĂM ÎN MOD REPETAT! Din momentul primirii documentelor de înregistrare, sunteți obligat să întocmiți și să transmiteți rapoarte la timp în instanțele cu funcție de control. Cel mai important lucru aici este să nu ratați data depunerii rapoartelor. Și dacă ați primit documente de înregistrare în perioada de raportare, aveți foarte puțin timp să vă pregătiți. Aici e timpul potrivit să încheiem un acord pentru servicii de contabilitate și asistență în afaceri.

Angajatul nostru vă va ajuta oricînd.

Puneți întrebări și obțineți răspuns.

LĂSAȚI O CERERE

Putem reveni cu un sunet, o să vă înțelegem, o să vă dăm un sfat.

    Contabilitatea și suportul companiei este afacerea noastră. Investim în ea în fiecare zi timpul și banii noștri.

    În condițiile în care legislația noastră suferă modificări semnificative în fiecare zi, iar contabilitatea se află la îmbinarea codului financiar, fiscal, muncii, civil și a Codului contravențional, noi am recrutat divers personal calificat fără de care nu este posibil acordarea serviciilor de înaltă calitate.

    În acordarea serviciilor de contabilitate, este implicat nu doar contabilul șef, ci și un
    manager responsabil pe resursele umane, un avocat, un specialist în protecția muncii, un responsabil în protecția datelor cu caracter personal și un programator 1C, unde fiecare persoană responsabilă asigură corectitudinea proceselor în departamentul său. Noi suntem asigurați cu tot de ce aveți nevoie.

    Dispunem de spațiu pentru organizarea ședințelor, ridicăm documentele la necesitate, avem versiuni actualizate ale programelor de contabilitate. Nu trebuie să investiți în propriul departament de contabilitate sau să vă asumați riscul angajării unui contabil part-time. Clienții noștri se preocupă doar de afacerea lor, iar garanția unei contabilități de înaltă calitate este asigurată de contractul pentru servicii și asistență contabilă.

    Lucrăm atât în Chișinău, cât și în toată Moldova. Serviciile de contabilitate oferite de compania noastră au un preț rezonabil și nu diferă prea mult de costul serviciilor unui contabil part-time.

    Peste 10 ani de experiență.
    Zeci de clienți mulțumiți.
    Nu pierdeți timpul!

    SUNAȚI ACUM!

    Servicii de înregistrare totale

    • Address: Chisinau, str.Academiei 5
    • +(373) 76-714-776
    • 022-83-777-4
    • econtprof@mail.ru

    În afară de serviciile de contabilitate, ECONT dezvoltă proiecte de afaceri la comandă pentru companii din diferite domenii, pentru participarea la licitații, pentru participarea la granturi și proiecte de investiții,urmărim indicatorii financiari, oferim sfaturi privind impozitarea, cu privire la diferite sarcini, prezentăm acte pentru înregistrare etc. …